Τρίτη, 16 Οκτωβρίου 2012

Ἡ Χρυσῆ Αὐγή ὡς χορηγός τοῦ Corpus Christi καί τό ὕπουλο πατρονάρισμά της ἀπό τά ἰδιωτικά Μ.Μ.Ε.


Ἐκεῖ πού ἡ βρωμιά εἶναι πιό μεγάλη
 ἐκεῖ ἀκοῦς τά πιό μεγάλα λόγια. 
Μ’ ἄν πρέπει τήν μύτη σου νά φράξεις, 
πῶς θά φράξεις τήν ἴδια ὥρα καί τ’ αὐτιά σου;


Τὸ διπλανό ἀπόσπασμα προέρχεται  ἀπὸ τὸ ποίημα τοῦ Μπρέχτ «Ὅταν μαθεύτηκε ἡ αἱματοχυσία πού ἔκαναν οἱ Τόρηδες στήν Ἑλλάδα»ἀναφερόμενο στόν Δεκέμβρη τοῦ 1944, τότε πού οἱ Ἄγγλοι καὶ οἱ ταγματασφαλίτες τῆς γερμανικῆς Κατοχῆς αἱματοκύλισαν τὴν Ἀθήνα. Αὐτοί οἱ ὁποῖοι, ὅπως ξεκαθάρισε καὶ ὁ βουλευτὴς Παναγιώταρος στὴν φετινή ἐπέτειο τοῦ Μελιγαλᾶ, τιμοῦνται ἀπὸ τὴν Χρυσὴ Αὐγὴ ὡς ἐθνικοὶ ἥρωες.
Μιά ὅμως  πού σήμερα τὸ θέμα μας εἶναι ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ δηλαδὴ οἱ ἰδεολογικοὶ ἀπόγονοι ἐκείνων τῶν ταγματασφαλιτῶν, ὅπως καί ἡ ὑποκρισία τοῦ φιλελευθερισμοῦ, δύο περιπτώσεις ἰδιαίτερα δυσώδεις, οἱ παραπάνω στίχοι ταιριάζουν γάντι. 
Ἂς ξεκινήσουμε ὅμως ἀπὸ τό κακόγουστο σκηνικὸ πού στήθηκε τὴν περασμένη ἑβδομάδα ἔξω ἀπὸ τὸ θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ, γιὰ νὰ καταλήξουμε σὲ αὐτὸ πού, ἐγὼ τουλάχιστον, θεωρῶ οὐσιαστικὸ.  Τὴν καθ’ ὑπόθεσιν ἀντισυστημικὴ Χρυσὴ Αὐγή, ἀλλὰ καὶ  τὴν προσχηματική ἐλευθερία ἔκφρασης.

Ὅπως ἄλλο πραγματικὴ συζήτηση καὶ ἄλλο καφενειακὸς διάλογος, κατ’ ἀναλογίαν ἡ πληθώρα ἰδεῶν δὲν ἀποτελεῖ ἐγγύηση ἐλεύθερης διακίνησής τους, ὅταν μάλιστα τὸ κοινωνικὸ περιβάλλον χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὴν ροπὴ στὸν καταναλωτισμό, τὴν δημαγωγία, τὸν λαϊκισμό, τὴν ἀμάθεια, τὴν προχειρότητα, τὴν χυδαιότητα, ἢ τὸν καθωσπρεπισμό. Τὸ ἄνοιγμα σὲ κάθε οἰκοδομικὸ τετράγωνο ἑνὸς θεάτρου ἢ ἑνὸς βιβλιοπωλείου, δὲν συμβαδίζει ἀναγκαστικὰ καὶ μὲ ἄνοδο τοῦ πνευματικοῦ ἐπιπέδου. Σὲ καθεστὼς « ἐλεύθερης οἰκονομίας» ἡ αὐξημένη δραστηριότητα περὶ τὰ ἐκδοτικὰ καὶ καλλιτεχνικὰ ζητήματα σημαίνει ὅτι στοὺς συγκεκριμένους χώρους κυκλοφορεῖ περισσότερο χρῆμα, τὸ ὁποῖο προσδιορίζει τὸ κατὰ πόσον καὶ τί ἄνεμος ἐλευθερίας φυσάει.

Ἡ τέχνη, μακροπροθέσμως, λειτουργεῖ ὡς παράγων συντήρησης καὶ ὄχι ἀνατροπῆς, ἕνα μέσο παγίωσης κεκτημένων πολιτικῶν θεσμῶν. Καλλιτεχνικὴ δημιουργία ἀξίας, μπορεῖ νὰ ὑπάρξει σὲ κάθε καθεστώς, μέχρι τό πιό ἀνελεύθερο. Ἀπὸ τὴν πολιτικὴ ἐξουσία διαχρονικὰ κυνηγήθηκαν, ὡς παραγωγοὶ ἰδεῶν, φιλόσοφοι καὶ ἐπιστήμονες, ἀλλὰ σπανίως καλλιτέχνες.

Ὁ φιλελευθερισμὸς ἔβγαλε τὶς ἰδέες στὴν ἀγορά, ὑποβιβάζοντάς τις σέ ἐμπόρευμα . Ἡ ἀφειδῶς παραγόμενη σαβούρα καταπλάκωσε καὶ περιθωριοποίησε ὅτι ἀξιόλογο. Ἂν συνυπολογίσουμε ὅτι,  ὅπως γιὰ νὰ ἀγοράσεις τὰ ἐμπορεύματα χρειάζεται χρῆμα, τὸ ἴδιο χρειάζεται καὶ γιὰ νὰ ἀγοράσεις ἰδέες, δηλαδὴ νὰ μορφωθεῖς, ἀρχίζουμε νὰ καταλαβαίνουμε πόσο δύσβατο γιὰ τὴν σκέψη γίνεται τὸ ἔδαφος ἐντὸς τῶν φιλελευθέρων καθεστώτων.  « Πάρτε κόσμε » φωνάζει ὁ φιλελευθερισμός, βάζει τὰ βιβλία νὰ γίνονται κράχτες γιὰ ἀγορὰ ἐφημερίδων καὶ βγάζει τὶς ἰδέες στὸ παζάρι. Ἐκεῖ ὅπου ἡ ἐλεύθερη διακίνηση ἰδεῶν στὴν πράξη σημαίνει, ὅτι ὅσο λιγώτερο χρῆμα διαθέτεις σὲ τόσο  χαμηλότερης ποιότητος μόρφωση καὶ ἰδέες θὰ ἔχεις πρόσβαση.

Περιπτώσεις σὰν τὴν σύλληψη τοῦ νεαροῦ Παστίτσιου γιὰ σχόλια στὸ διαδίκτυο προσβλητικὰ κατὰ τῶν χρηστῶν ἠθῶν, ἢ σὰν τὴν τραμπούκικη ἐκδήλωση πού διοργάνωσαν, ὁ παραθρησκευτικός συρφετός τῇ συνοδείᾳ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἔξω ἀπὸ τὸ θέατρο ΧΥΤΗΡΙΟ, κακῶς ἑρμηνεύονται σὰν περιορισμὸς τῆς ἐλευθερίας τῆς ἔκφρασης καὶ τῆς διακίνησης ἰδεῶν, ἀφοῦ δολίως ἀναβιβάζουν στό ἐπίπεδο τῆς πνευματικῆς ἀναζήτησης τήν πλάκα καί τόν χαβαλέ.. Ἡ πολιτική ἑρμηνεία εἶναι ἐλαφρῶς διαφορετική. Ἡ γέννηση καὶ ἡ ἐπεξεργασία «ἰδεῶν» ἐπιτρέπεται νὰ γίνεται μόνον ἐντὸς ἑνὸς ἰδεοκτόνου φιλελεύθερου παζαριοῦ, στὸ ὁποῖο τὰ βιβλία καὶ οἱ θεατρικὲς παραστάσεις τυπώνονται καὶ παίζονται «ἐλεύθερα». Μερικές φορές ἐπιτρέπεται καί τό τζέρτζελο, ἡ Χρυσή Αὐγή ἔχει ἀνοικτή πρόσκληση καθ’ ὅ ἐκπαιδευμένη, ὅταν ἡ ἀπουσία ἰδεῶν πρέπει να παρουσιασθῇ ὡς καλλιτεχνική ἄποψη. Αὐτὸ ὅμως δὲν μᾶς τὸ εἶπαν τὰ ΜΜΕ.

Ἀκόμα δὲν μᾶς εἶπαν ὅτι: Πρῶτον, ἡ κάθε ἐπιδοτούμενη ἢ μὴ χλαπάτσα προβάλλεται ὡς φορέας κουλτούρας καὶ καλλιτεχνικῆς ἀνησυχίας  παραμερίζοντας ἀπὸ τὸ προσκήνιο ἰδέες καὶ ρεύματα διαχρονικά ἄρα και ἐπίκαιρα, ἤ πραγματικὰ ἀνατρεπτικὰ καί πρωτοποριακά. Καὶ δεύτερον, σὲ ἄμεση συνάρτηση μὲ τὸ πρῶτο, ἀποκρύβεται ἡ ἐκ τῶν πραγμάτων συστημικότητα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ὁ προβοκατόρικος χαρακτήρας της, ἡ βαθειά ἀπολιτικότητά της καὶ προβάλλεται στὴν συνείδηση τοῦ κόσμου - διαστρεβλώνοντας κάθε ἱστορικό περιεχόμενο τοῦ ὅρου ἀντίσταση - ὡς ἀκραία μέν,  ἀλλὰ καὶ ὡς ἡ μόνη δραστήρια φωνὴ ἀντίστασης. Ἔτσι παρουσιάζονται ταυτόχρονα, ὁ κάθε Παστίτσιος, τὸ κάθε ΧΥΤΗΡΙΟ σὰν θύματα σκοταδισμοῦ - ἂν καὶ ἡ διαφήμιση ἔκανε τὴν παράσταση γνωστὴ πέρα ἀπὸ τὰ σύνορα - καὶ οἱ χρυσαυγίτες, ἐπειδὴ βρίζουν καὶ χοροπηδᾶνε σὰν μαϊμοῦδες ὡς δυναμικὰ ἀντιστεκόμενοι.

Πῶς προκύπτει ὅμως ἀνάμεσα στὰ πράγματα ἡ Χρυσὴ Αὐγή, αὐτὸς ὁ θλιβερὸς κομπάρσος, πού «διεκδικεῖ» πρωταγωνιστικὸ ρόλο, καὶ ὅλοι σπεύδουν νὰ τὴν χαρακτηρίσουν ἀντισυστημική;

Ὁ φασισμὸς καὶ ὁ κομμουνισμός μπορεῖ νά ἀπέχουν ὅσο ἡ μέρα ἀπό τήν νύχτα ἀλλά, ὅπως ἔχουμε στὸ παρελθὸν ἀναπτύξει, βγῆκαν καί οἱ δυό ἀπὸ τὴν κοιλιὰ τοῦ φιλελευθερισμοῦ ( Ἡ φιλοσοφία τοῦ λιμπεραλισμοῦ).    Ἔχουν ρίζες βαθιὰ κοινωνικές. Τὸ διαμορφωμένο πλαίσιο παραγωγῆς μὲ τὶς κοινωνικὲς καὶ οἰκονομικὲς σχέσεις πού τὸ διέπουν δημιουργεῖ τὶς προϋποθέσεις ὕπαρξής τους. Ἡ κατάρα τῆς σύγχρονης ἀνθωπότητος, ὁ μικροαστός, πολιτικὰ ὅτι χειρότερο, ἀποτελεῖ τὴν δεξαμενὴ ἀπὸ ὅπου ἀντλεῖ ἡ  Χρυσὴ Αὐγὴ ψηφοφόρους καὶ κοινωνικὴ ὑποστήριξη. Οἱ ὑποκριτὲς τῆς ἐξουσίας, πού προτείνουν τὴν κήρυξη της  ὡς παράνομης, γνωρίζουν πολὺ καλὰ ὅτι ὅπως δὲν μπορεῖς διά νόμου νὰ πετύχεις τήν αὐτόματη ἄνοδο τοῦ μορφωτικοῦ ἐπιπέδου ἑνός λαοῦ  , ἔτσι καὶ τὰ πολιτικὰ - κοινωνικὰ φαινόμενα δὲν ἀντιμετωπίζονται μὲ νομικὲς διαδικασίες καὶ ἐντάλματα, τὰ ὁποῖα μόνο νὰ ἐκφράσουν μποροῦν τὶς κοινωνικὲς ζυμώσεις, ἀλλὰ ὄχι νὰ τὶς καθορίσουν. Ἕνα περιβάλλον παρανομίας  ποτὲ δὲν τιθάσσευσε τὶς ὅποιες ἀντιδράσεις κατὰ τοῦ συστήματος, ἴσα ἴσα τότε εἶναι πού αὐτὲς γιγαντώνονται καί γίνονται ἀνεξέλεγκτες. Τὰ παράνομα τυπογραφεῖα ἔπαιρναν φωτιὰ σὲ ἀνάλογες καταστάσεις τοῦ παρελθόντος. Ἡ παραμονὴ τοῦ ὑποτιθέμενου ἐχθροῦ σὲ καθεστὼς νομιμότητος διευκολύνει ἀφάνταστα στήν ἐπίβλεψή του ἀπό τό σύστημα,  ἀλλὰ καί στὴν ἐνσωμάτωσή του. Ἡ ὅλο καὶ συχνότερη εἰσήγηση ἀπὸ τοὺς στυλοβάτες  τοῦ ἀστικοῦ κράτους τέτοιων ἀτελέσφορων μέτρων, ἀνακατεμένων μέ συνθηματολογία περί        «πολυπολιτισμικότητος», ἀποδεικνύει περίτρανα τὴν ἄρνησή τους νὰ ἀντιμετωπίσουν τὸ φαινόμενο Χρυσή Αὐγή στὴν ρίζα του, διότι κάτι τέτοιο θὰ ἐσήμαινε τὴν ἀμφισβήτηση καὶ τοῦ δικοῦ τους ρόλου. Πέραν τοῦ ὅτι θὰ ἐστεροῦντο καὶ τῶν πολύτιμων ὑπηρεσιῶν της.

Ἡ αὐτοπροβολὴ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ὡς ἀντισυστημικοῦ κόμματος, ἐπιδιώκει  τὴν δημιουργία τῆς εἰκόνας κάποιου ἀδικημένου, τοῦ ὁποίου οἱ ἁγνὲς καὶ καθαρὲς προθέσεις ἀποτελοῦν κίνδυνο γιὰ τὴν ἐξουσία. Πρὸς αὐτὴ τὴν κατεύθυνση κινούμενη,  προσπαθεῖ νὰ περιβάλλει τοὺς τραμπουκισμοὺς μὲ κάποιο θεωρητικὸ καὶ ἀγωνιστικὸ περιτύλιγμα. Ποιὰ εἶναι ὅμως τὰ στηρίγματα τοῦ συστήματος κατὰ τῶν ὁποίων ἐπαναστατεῖ καὶ ἐπιτίθεται βιαίως; Βλάπτεται ὁ καπιταλισμὸς ἢ τὸ σύστημα ἐξουσίας μὲ ἐπιθέσεις ἐναντίον ἀδύναμων, καὶ μάλιστα ἐπιλεγμένων, λαθρομεταναστῶν, ὅπως πολὺ σωστὰ παρατηρεῖ ὁ Στέλιος Ἑλληνιάδης στὸ ἄρθρο του Ἡ Χρυσή Αὐγή προστατεύει τούς ξένους τοκογλύφους    ; Ἐπικαλούμενη μάλιστα τὴν μὴ ἐφαρμογὴ τῶν νόμων, τοῦ κατ’ αὐτὴν « ἐχθρικοῦ», στήν πραγματικότητα τριτοκοσμικοῦ καπιταλιστικοῦ κράτους, περὶ μετανάστευσης καὶ χρηστῆς διοίκησης; Ἡ βία της, πέραν τῆς ἀνανδρίας πού τὴν χαρακτηρίζει, μπορεῖ νὰ παρομοιασθεῖ μὲ τὴν βία καὶ τὴν ἀμορφωσιὰ χουλιγκάνων στὰ γήπεδα. Ἡ ἐπαναστατικὴ βία, ἡ ἴδια ἡ ἐπανάσταση, προϋποθέτει ἐκτὸς τῶν ἄλλων, πνευματικὴ καλλιέργεια καὶ ἰδεολογικὴ καθοδήγηση. Ὑφίσταται κάτι τέτοιο σὲ αὐτὴν τὴν ὀργάνωση πού ὁ ἐξυπνότερος ἐκεῖ μέσα ἔχει μικρότερο ἐγκέφαλο καὶ ἀπὸ ἕνα φασόλι;

Αὐτὸς ὁ περιφερόμενος θίασος ἀπὸ ψευτόμαγκες θεωρεῖ ἑλληνικὴ μαγκιὰ νὰ χτυπάει ἀνυπεράσπιστους ξένους μικροπωλητές, ἐνῷ σὰν κουτοπόνηρος νταὴς ἀποστρέφει τὸ βλέμμα ἀπὸ τὰ κινέζικα μαγαζιά, γιατί ξέρει πολὺ καλὰ ὅτι οἱ κινέζικες μαφίες δὲν ἀστειεύονται. Θρασύδειλοι καὶ ἄνανδροι στὴν κυριολεξία, τρέμει τὸ φυλλοκάρδι τους μὴν καὶ συναπαντηθοῦν μὲ τὶς μαφίες κάθε ἐθνικότητας ( ἀλβανική, γεωργιανή, κ.λπ.), πού δροῦν ἀνενόχλητες. Ἀντίθετα τὸ λέει ἡ καρδιά τους νὰ τοποθετοῦν, ἀντὶ γιὰ «συσσίτιο» , ἐκρηκτικοὺς μηχανισμοὺς σὲ σωροὺς σκουπιδιῶν, ἐκεῖ μέσα πού  ὁ φτωχὸς καὶ ἐξαθλιωμένος μετανάστης ψάχνει γιὰ τροφή.

Τὰ ἄλλα « συσσίτια» τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, ὅταν ἀπευθύνονται ἀποκλειστικὰ σὲ Ἕλληνες, φυσικὰ δὲν σερβίρονται ἐντὸς σκουπιδιῶν,  εἶναι ὅμως καθαρὰ ἐπικοινωνιακά. Γιὰ τὴν διοργάνωσή τους κοκορεύονται ὅτι διαθέτουν τὴν βουλευτικὴ ἀποζημίωση. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι διαθέτουν ἕνα ἐλάχιστο ποσοστό της, πιθανότατα γιά νά ἀγοράσουν ληγμένα προϊόντα σάν αὐτά πού θα ἀρχίσουν σύντομα νά πουλιῶνται μισοτιμῆς καί νομίμως στά ράφια τῶν πολυκαταστημάτων. Λέτε νά ἔχουν τόν ἴδιο προμηθευτή;  Ὅπως καί νἄχει ἡ ψῆφος ὑφαρπάζεται, ὅπως καί ἡ συμπαράσταση ἢ ἡ ἀνοχὴ μιᾶς τηλεορασόπληκτης καὶ ἀποχαυνωμένης μάζας. Παρατηροῦμε μία πρόοδο σὲ σχέση μὲ τοὺς ἰδεολογικοὺς μπαμπάδες –μαυραγορίτες ἐπὶ κατοχῆς πού χρησιμοποίησαν τὴν πεῖνα τοῦ κόσμου ὡς μέσον εὔκολου καί γρήγορου πλουτισμοῦ. Ἐν τέλει παραπλανοῦν, ὅπως κάθε ἀεριτζής.  Ἀποκλείοντας τοὺς λαθρομετανάστες καὶ ἀνάγοντας ἕναν ἀνιστόρητο φυλετισμὸ σὰν πρωταρχικὸ κριτήριο ἑλληνικότητος, δίνουν χεῖρα βοηθείας στὸν καπιταλισμό, διαιρῶντας ὁτιδήποτε μπορεῖ νὰ στραφεῖ, δυνάμει, ἐναντίον του.

Τὰ κατακάθια, πού ἐπὶ γερμανικῆς κατοχῆς θησαύρισαν ὡς μαυραγορίτες, συνεργαζόμενα μὲ τὰ τάγματα ἀσφαλείας τῶν δωσιλόγων, ὑπῆρξαν ὁ σκελετὸς καὶ τὸ στήριγμα ἀντίστοιχα τοῦ μετεμφυλιακοῦ κράτους. Οἱ σημερινοὶ χρυσαυγίτες προσφέρουν σήμερα καὶ αὐτοὶ τὶς δικές τους ὑπηρεσίες, ὅπως καὶ οἱ πρόγονοί τους πού σκοπεύουν νὰ τοὺς ἀνακηρύξουν ἐθνικοὺς ἥρωες. Τὸ ἄλλοθι « δημοκρατίας» πού παρέχουν στὴν σημερινὴ ἐξουσία, συνδυασμένο μὲ τὸν ἀποπροσανατολισμὸ τοῦ κόσμου ἀπὸ τὰ φλέγοντα καὶ οὐσιαστικὰ ζητήματα εἶναι βούτυρο στὸ ψωμὶ τοῦ συστήματος καὶ τῶν ΜΜΕ πού τὸ ἐκφράζουν.

Τὸ ὅτι ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ εἶναι ἀποκλεισμένη ἀπὸ τὰ ΜΜΕ εἶναι ἕνας ἔντεχνα καλλιεργημένος μύθος. Ἕνα ἀπὸ τὰ μεγαλύτερα τηλεοπτικὰ συγκροτήματα, τὸ ΜΕΓΚΑ τοῦ Μπόμπολα, μέσῳ τοῦ δημοσιογράφου Σταύρου Θεοδωράκη –ἀπὸ τοὺς πιὸ ἀγαπημένους τοῦ συστήματος - γύρισε προεκλογικὰ ἐκπομπὴ ἀφιέρωμα στὸν ἀρχηγὸ της Νῖκο Μιχαλολιάκο. Ἡ δικαιολογία τῆς πολυφωνίας καὶ τῆς σφαιρικῆς ἐνημέρωσης δὲν στέκει, καθότι ὁ συγκεκριμένος ἰδιωτικὸς σταθμὸς ποτὲ δὲν κάλεσε κάποιους ἄλλους πολιτικοὺς σχηματισμοὺς π.χ. ΑΝΤΑΡΣΥΑ. Ἡ ἀποστολὴ τῆς ἐκπομπῆς συνίστατο στὸ ἑξῆς. Νὰ πάρει ὅτι ἦταν μέχρι τότε γνωστὸ γι’ αὐτὴν τὴν ὀργάνωση, νὰ τὸ λούσει, νὰ τὸ πλύνει, νὰ τὸ χτενίσει. Σκηνοθέτησε ἕναν Μιχαλολιάκο μὲ λόγο εὐπρεπισμένο, τὸν χτύπησε φιλικὰ στὴν πλάτη, καὶ στὸ τέλος ἀκούσαμε καὶ μία γενικολογία περὶ ἀκραίων ἐχθρῶν του συστήματος –κάτι τὸ ὁποῖο καὶ ἡ  ΧΑ ὑποστηρίζει – πότε στρογγυλεύοντας, πότε περιθωριοποιῶντας, καὶ πότε ἀποκρύβοντας  τὴν οὐσία τῶν μέχρι τότε λόγων καὶ ἔργων της. Μέσῳ τέτοιων ἐκπομπῶν, τὸ ἴδιο τὸ σύστημα ἀνασύρει ἀπὸ μόνο του τὴν Χρυσὴ Αὐγὴ ἀπὸ τὸ περιθώριο, τὴν τοποθετεῖ καὶ τὴν ἀναγορεύει ὡς ἐχθρό του, τὴν στιγμὴ πού γιὰ ὅλον τὸν κόσμο αὐτὸ τὸ σύστημα ἀντιπροσωπεύει ὅτι πιὸ μισητό, σάπιο καὶ διεφθαρμένο. Ἔτσι φουσκώσαν τὰ πανιὰ της . Καί συνεχίζουν νά τά φουσκώνουν μέ ἄρθρα τῶν ὁποίων ὁ τίτλος ἐπιβάλλεται, διαγράφονταςι τήν σχετικότητα τοῦ περιεχομένου, κερδίζοντας κάθε μικροαστό πού δέν βλέπει πέρα ἀπό τήν μύτη του ( Τό πρόβλημα εἶναι ὅτι ἡ Χρυσή Αὐγή ἔχει δίκηο ) .

Μετεκλογικὰ ἡ προβολὴ τοῦ κόμματος ἀπὸ τὸ συγκρότημα Ἀλαφούζου ( ΣΚΑΙ , Καθημερινὴ ) γίνεται συστηματικὰ καὶ διπλωματικά, πότε ἐκφράζοντας εὐχαριστίες πότε μαλώνοντας την κλείνοντάς της τὸ μάτι, ὥστε νὰ παγιωθεῖ στὴν ἀντίληψη τοῦ κόσμου ἡ ἰσοπεδωτικὴ θεωρία τῶν ἄκρων. Τὸ μεγαλύτερο σπρώξιμο -χορηγία γίνεται πάντως ἀπὸ τὴν ἐφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ, τοῦ "κυρίου" Θέμου Ἀναστασιάδη, γνωστοῦ μέχρι σήμερα ἀπὸ τὸ πρόσφατο παρελθὸν καὶ μὲ τὸ προσωνύμιο «κομιστής». Κομιστὴς στὴν ζούλα καὶ μὲ κουκούλα ἐννοεῖται. Ἄλλοτε νὰ πασάρει DVD σὲ κυβερνητικοὺς παράγοντες, καὶ ἄλλοτε νὰ βγάζει βόλτα στὸ ἐξωτερικὸ πακέτα ἑκατομμυρίων εὐρὼ ἀμφιβόλου προελεύσεως. Ἀπὸ Κυριακὴ σὲ Κυριακὴ μαθαίνουμε ἀπὸ τὰ φύλλα αὐτοῦ του δημοσιογραφικοῦ ἐκτρώματος τί περιλαμβάνει ἕνα συνηθισμένο εἰκοσιτετράωρο χρυσαυγίτη, τὶς διατροφικές του συνήθειες, μὲ πόση ζάχαρη  πίνει τὸν καφέ του, τὶς συναναστροφές του, τί νούμερο παπούτσι φοράει, πῶς χαλαρώνει καὶ τὴν ἀγάπη του γιὰ τὰ ζῶα. Μαζὶ μὲ τὴν πληροφόρηση γιὰ κάποιες ἀνώδυνες ἢ ἀδιάφορες συνήθειες, ἐμμέσῳς ἀποδεχόμαστε  τὴν  διαστροφή, τὸν τραμπουκισμὸ καὶ τὸ νταβατζιλίκι ὡς πολιτικὴ θέση. Μετὰ ἀπὸ λίγες ἀναγνώσεις αὐτοῦ του πολύπλευρου κουτσομπολιοῦ, οἱ αἰσθήσεις ἀδρανοποιοῦνται, ὁ ἐγκέφαλος ὑπολειτουργεῖ καὶ πλέον ἡ μπόχα ἐκλαμβάνεται ὡς ἔχουσα ἰδιότητες ἀρωματικές.

Μερικὲς ἔννοιες καὶ πράγματα πού ὡς ἱερὰ προφέρονται ἐλάχιστα, μέσα ἀπὸ τὰ λόγια καὶ τὰ ἔργα τῶν λεγομένων ὑπερασπιστῶν τους, ἀλλὰ στὴν πραγματικότητα σκυλευτῶν τους, κακοποιοῦνται βάναυσα. Ἡ σημαία γίνεται σκουπόξυλο, μία θρησκευτικὴ γιορτὴ εὐκαιρία γιὰ ἐπίδειξη κουτσαβακισμοὺ καὶ βωμολοχίας.

Θεωρητικὰ ἡ Χρυσή Αὐγή, ἔτσι διαλαλεῖ τουλάχιστον, ἔχει ὡς ἀρχὴ της τὸν ἐθνικισμό. Προσφάτως μεταπήδησε ἀπὸ τὸν σατανισμὸ στὴν Ὀρθοδοξία καὶ τὸν χριστιανισμό, τὸν ὁποῖο μέχρι χθὲς ἐξύβριζε ὡς ἑβραϊκὸ ὑποπροϊόν. Καὶ οἱ δύο αὐτὲς ἔννοιες πάνω στὶς ὁποῖες στηρίζει τὴν παρουσία της, διαστρεβλωμένες, ὅπως τὶς ἐμμέσουν τὰ στόματα τῶν χρυσαυγιτῶν, ἀποτελοῦν καθαρὴ δημαγωγία. Νομίζω ὅτι ἀπέδειξα μὲ τὴν προηγούμενη ἀνάρτηση, πώς ἀφοῦ ὁ ἑλληνισμὸς εἶναι διαχρονικὸς πολιτισμὸς πλανητικῶν διαστάσεων καὶ ἄρα ἑλληνικὸς ἐθνικισμὸς ἐξ ὁρισμοῦ δὲν ὑφίσταται, ὁ ἑλλαδικὸς ἐθνικισμὸς πού πρεσβεύει ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ  εἶναι ἡ πεμπτουσία τοῦ ἀνθελληνισμοῦ . Συνεπῶς οἱ χρυσαυγίτες εἴτε κατεχόμενοι ἀπὸ ἰδεοληψίες εἴτε ὡς συνειδητοὶ ἀπατεῶνες, εἶναι οἱ κατ’ ἐξοχὴν ἀνθέλληνες. Αὐτὴ ἡ ἐπιδοτούμενη ἀπὸ τὸ σύστημα ἀλλὰ καί ἀπὸ τὴν ἀνοχή καί κουτοπονηριὰ τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας ἀγέλη στρατόκαβλων, ἀδυνατεῖ νὰ καταλάβει ὅτι ἑλληνισμὸς καὶ ἐθνικισμὸς δὲν εἶναι ἁπλὰ ἔννοιες διάφορες, ἀλλὰ κάτι πολὺ περισσότερο. Εἶναι ἔννοιες ξένες μεταξύ τους. Ὅσο αὐτὸ δὲν τὸ καταλαβαίνουν, θὰ λειτουργοῦν ὅπως καὶ τώρα. Ὡς μπράβοι τοῦ συστήματος, ἀναπαράγοντας χλαπάτσες περί ἑλληνικοῦ DNA, ἤ διαφημίζοντας χλαπάτσες προπηλακίζοντας, κρατῶντας ἀναμμένα κεριά καί σημαῖες.

Ἡ βία καὶ ἡ δράση τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς συντελεῖ σὲ σύγχυση, ἀνώδυνη ἐκτόνωση καὶ ἀποπροσανατολισμό. Τότε γιά τό χαράτσι τῆς ΔΕΗ σοῦ φταίει ὁ Πακιστανός, πίσω ἀπό τό ξεπούλημα τοῦ Διεθνοῦς Κέντρου Ραδιοτηλεόρασης ( IBC ) κρύβεται ὁ Ἐρντογάν, ἡ δε ἀκρίβεια καί οἱ μειωμένοι μισθοί εἶναι ἀποτέλεσμα ἀνθελληνικῆς ραδιουργίας.  Ἡ βία καὶ ἡ δράση της στεροῦνται παντελῶς πολιτικοῦ περιεχομένου καὶ στόχευσης γι’ αὐτό ἀναζητᾷ προδότες και ὄχι πολιτικές εὐθύνες. Λόγῳ αὐτοῦ τοῦ κενοῦ εἶναι πανεύκολα χειραγωγίσιμη ἀπὸ τὴν ἐξουσία. Γιὰ τὸν ἴδιο λόγο ἀποτελεῖ ἰδανικὴ λύση γιὰ νὰ ἐκτονωθῆ ἡ ὀργὴ τοῦ κόσμου. Ἕνας σχηματισμός, μὲ γνήσια ἀεριτζίδικο λόγο, πού ἀπορροφᾶ τοὺς κραδασμοὺς μίας ἀγανακτησμένης κοινωνίας καὶ ταυτόχρονα ἐμποδίζει τὴν στροφή της -ἐδῶ ἡ ἀριστερά συλλαμβάνεται κοιμωμένη - σὲ ἀριστερὲς ριζοσπαστικὲς λύσεις. Ἀεριτζίδικος εἶναι καὶ ὁ ὅρος  «λαϊκός», πού συμπληρώνει τὸ λογότυπο τοῦ κόμματος Ὁ κοιμισμένος λαὸς εὔκολα θὰ ἀποδεχτεῖ στὸ τέλος τὴν λύση ἑνὸς καθαρὰ ἀστικοῦ πραξικοπήματος τύπου Πινοσέτ, τὸ πολὺ πολὺ νὰ συνεχίσει τὸ ροχαλητὸ ἀλλάζοντας  πλευρὸ στὸ κρεβάτι. Καὶ γιὰ αὐτὸ τὸ ροχαλητό κυρίως ὑπεύθυνη εἶναι ἡ ἀριστερά

Οἱ ὀχλαγωγίες, οἱ ὑστερίες καὶ οἱ κραυγές, παρέα μὲ μπρατσωμένους νταβατζῆδες εἶναι σημάδι ἀδρανοποιημένου πλήθους, πλήρως χειραγωγούμενου. Ἡ Χρυσὴ Αὐγὴ αὐτὸν τὸν στόχο ἐξυπηρετεῖ. Ρίχνει στάχτη στὰ μάτια τοῦ Ἕλληνα ἐργάτη,  ὅταν τοῦ παρουσιάζει σὰν ἐχθρὸ τὸν λαθρομετανάστη, καὶ τὴν ἴδια ἀκριβῶς στιγμὴ συστήνει γραφεῖα εὑρέσεως ἐργασίας μὲ συνθῆκες τύπου Κίνας. Δὲν ὑπάρχει πιὸ ἀβανταδόρικη μέθοδος γιὰ τὸ πέρασμα τῶν σκληρότερων μνημονίων καὶ ἐφαρμοστικῶν νόμων. Ὀργανώσεις πού πουλᾶνε ψευδαισθήσεις, ἢ ἀκόμα χειρότερα ξαλαφρώνουν ἀπὸ τὴν εὐθύνη τὸν λαό, τὸν στέλνουν στὸ γκρεμὸ μίαν ὥρα ἀρχύτερα. Γιὰ νὰ εἶσαι συστημικὸ κόμμα δὲν εἶναι ἀνάγκη νὰ συμμετέχεις στὴν κυβέρνηση, ἢ νὰ στηρίζεις τὰ κυβερνητικὰ νομοσχέδια. Πολλὲς φορὲς εἶναι ἀποτελεσματικώτερο νὰ παρέχεις τὶς ὑπηρεσίες σου φορῶντας μαζὶ μὲ τὴν κουκούλα καὶ μία ταμπέλα τοῦ ἀντισυστημικοῦ καὶ ἀντιμνημονιακοῦ.

Πίσω ἀπὸ τὴν δημαγωγία τοῦ χρυσαυγίτη κρύβεται κάτι ἀκόμα. Πέραν τῆς κοινῆς ἀποστροφῆς πού ἐκφράζει μὲ τοὺς φανατικοὺς φιλελεύθερους γιὰ τοὺς λαθρομετανάστες ( βλέπε δηλώσεις Τζήμερου γιὰ τὴν ὀσμὴ μωαμεθανίου), τὴν ὥρα πού ξεζουμίζεται ἡ ἐργατική τους δύναμη, αὐτὰ τὰ δύο ξεχωριστά «πολιτικὰ» συνοθυλεύματα ἐθνικιστῶν καί φιλελευθέρων ἔχουν καὶ κάτι ἄλλο κοινό. Τόν ἀνυπόκριτο θαυμασμό πρός τήν γερμανική μπότα. Μαζί μέ τήν ἀκατανίκητη ἕλξη πού ὅσο καί νά προσπαθεῖ νά κρύψει, νοιώθει γιά τόν ναζισμό ἡ Χρυσή Αὐγή -πόσο εὔκολο εἶναι νά ἀπαρνηθεῖς τό παρελθόν σου; - ποιός δέν θυμᾶται τήν ἐπιστολή τοῦ Τζήμερου πρός τήν ἐξοχωτάτην Μέρκελ; Κοινή ἀκόμη καί ἡ ἐκποίηση ὡς πολιτικὴ πράξη γιὰ ἴδιον ὄφελος. Οἱ νεοφιλελεύθεροι προωθοῦν ἀνενδοίαστα, χωρίς τσίπα, τὴν ἐκποίηση δημόσιας περιουσίας, οἱ δὲ Χρυσαυγίτες  σάν χυδαῖοι λαθρέμποροι βγάζουν στὸν πάγκο τήν πολιτισμική παράδοση ἑλληνισμοῦ και Ὀρθοδοξίας, μιᾶς παράδοσης πού ἀνήκει στον κόσμο ὅλο καί ὄχι ἀποκλειστικά στούς Ἕλληνες.

Μέσα σὲ μία κοινωνία πού ἔχει πάρει διαζύγιο ἀπὸ τὴν πολιτικὴ σκέψη, ἐλλείψει ὑγιῶν ἀντανακλαστικῶν, τὸ πού θὰ φτάσει ἡ δράση τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἐξαρτᾶται ἀποκλειστικὰ καὶ μόνον ἀπὸ τὸ τί θὰ τῆς ἐπιτρέψουν αὐτοὶ πού τὴν ἀμολήσανε. Ἂς ἀφήσουμε λοιπὸν τὴν ἑλληνικὴ κοινωνία στα ἀγαπημένα της παραμυθάκια μέ τά ὁποῖα νανουρίστηκε, νὰ προσθέσει ἀκόμα δύο. Τὴν ἀντισυστημικότητα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς καὶ τὴν ἐλεύθερη διακίνηση ἰδεῶν ἐν μέσῳ φιλελευθερισμοῦ.

Κλείνοντας ἂς ἐπιχειρήσουμε νὰ δοῦμε λίγο σουρεαλιστικὰ τὴν ὅλη κατάσταση, ὡς ζήτημα πού ἅπτεται πλέον τῆς δημόσιας ὑγείας. Ἡ ὁμαλὴ λειτουργία ἑνὸς ἀποχετευτικοῦ συστήματος εἶναι καίρια γιὰ τὴν ἐπιβίωση ὄχι μόνο ἁπλῶν ζωντανῶν ὀργανισμῶν ἀλλὰ καὶ κοινωνιῶν ὁλοκλήρων, ἀφοῦ καί αὐτές δομή ὀργανισμοῦ διαθέτουν. Ὅταν ἔχουμε διαρροὲς ἢ ὑπερχειλίσεις, πρέπει νὰ λαμβάνουμε τὰ μέτρα μας, γνωρίζοντας ὅτι τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι τὸ περιεχόμενο τοῦ βόθρου ἀλλὰ ἡ σωστὴ λειτουργία του.

Οἱ ἀναθυμιάσεις δὲν ἀντιμετωπίζονται μὲ ἀποσμητικὸ σπρέϋ καὶ κολώνια. Πόσῳ μᾶλλον ὅταν σὲ λίγο καιρό, πέρα ἀπὸ ἀναθυμιάσεις, θὰ τσαλαβουτᾶμε μέσα σὲ πάσης φύσεως λύματα. Τὰ λύματα εἶναι ἀποτέλεσμα μιᾶς φυσικώτατης διαδικασίας, δὲν καταργοῦνται διὰ νόμου. Ἕνα καθαρόαιμο πολιτικὸ ὑποπροϊόν, ὁ φρεσκοξυρισμένος νεοφιλελεύθερος Τζήμερος, φοράει κολώνια γιὰ καμουφλάζ, ὅταν παπαρολογεῖ γιὰ τὸ μωαμεθάνιο. Ἐδῶ λοιπὸν χρειάζεται τσιμέντωμα. Παναγιώταρους καὶ λοιποὺς χρυσαυγίτες ἀπὸ τὴν μιὰ , Τζήμερους καὶ αὐτόκλητους σωτῆρες - παραγιοὺς τοῦ νεοφιλελεύθερου Φρίντμαν ( πετυχημένος χαρακτηρισμὸς ἑνὸς διαδικτυακοῦ φίλου) ἀπὸ τὴν ἄλλη. Συντονισμένα, ὑποδυόμενοι τοὺς ἐχθροὺς ἀλλὰ καὶ ἐκποιῶντας τὰ πάντα, τὸν ἴδιο ὑπόνομο γεμίζουν. Ἡ λύση εἶναι μία . Τσιμέντωμα τῶν ὑπονόμων γιὰ νὰ σταματήσουν οἱ διαρροὲς καὶ τὰ λύματα νὰ ἀκολουθήσουν τὴν φυσιολογικὴ πορεία τους.

9 σχόλια:

  1. Λοιπόν, γιά νά ξεκαθαρίσουμε κάποια πράγματα κύριε Ἀχινέ

    Ὅπως βλέπετε ἡ ἀνάρτηση πραγματοποιήθηκε, αὐτή πού ἐσεῖς βιασθήκατε -γιά ποιό λόγο ἄραγε; -νά σχολιάσετε, τήν στιγμή πού εἶχε κατέβει. Στερῶντας μου τό δικαίωμα οὐσιαστικά -ἀφοῦ δέν τήν εἶχα ὁλοκληρώσει νά μήν θέλω νά τήν ἀνεβάσω σήμερα, ἤ καί καθόλου. Φυσικά δέν ἦταν αὐτός ὁ στόχος μου, δοκιμές στό πρόχειρο ἔκανα, ἐσεῖς ὅμως δέν τό γνωρίζατε αὐτό. Συνεπῶς ἔπρεπε νά σεβασθεῖτε τήν πιθανή ἐπιθυμία μου νά ἀνεβάσω τό κείμενο ὅποτε, καί μέ ὅποια τελική μορφή θέλω ἐγώ.

    Φαντασθεῖτε ἄν δέν τήν ἀνέβαζα σήμερα, νά διάβαζαν οἱ ἐπισκέπτες μόνο τά δικά σας ἀποσπασματικά σχόλια, ἀγνοῶντας τό ὑπόλοιπο τοῦ κειμένου, πού ξαναλέω ἦταν δικαίωμά μου νά τό ἀναρτήσω ὅπως καί ὅποτε θέλω...ἤ καί καθόλου

    Δέν θά σταθῶ τώρα στίς ἐπί μέρους παρατηρήσεις σας. Ἐπιγραμματικά μόνο, κανείς δέν εἶπε ὅτι ὅλοι οἱ φιλόσοφοι ἦταν ἔτσι καί ὅλοι οἱ ἐπιστήμονες γιουβέτσι...

    Κρῖμα, γιατί ἄν καί ἔχετε διαβάσει συχνά κατά τό παρελθόν τά κείμενα αὐτοῦ τοῦ ἱστολογίου, κάνετε ὅτι ξεχνᾶτε πόσες φορές ἔχω ἀναφερθεῖ στόν καθοριστικό ρόλο τῆς διανόησης γιά τό χάλι τῆς κοινωνίας. Ὁ ψύχραιμοι καί μή ἐμπαθεῖς ἄς ἀνατρέξουν παραπλεύρως στήν ἀνάλογη ἐτικέττα " διανόηση".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Καί γιά νά τελειώνουμε...οὔτε μεταπτυχιακό οὔτε διδακτορικό διαθέτω... μέ τό "σιγά τά ὠά" χαρακτηρίστε τά πιθανά δικά σας

    Ἄν γιά κάποιους τό χαρακτηριστικό τοῦ λεγομένου "ἀντιμνημονιακοῦ", τό ὁποῖο τούς κάνει νά ὑποβαθμίζουν τίς διαφορές ΧΑ, και ΣΥΡΙΖΑ , καί ξεφεύγουν τοῦ διλήμματος ψηφίζοντας ἐλαφρᾷ τῇ καρδίᾳ εἴτε τό ἕνα εἴτε τό ἄλλο, εἶναι χαρακτηριστικό σοβαρῆς πολιτικῆς σκέψης, εἴμαστε γιά τά πανηγύρια...

    Κατά τά ἄλλα παίρνετε μερικές φράσεις, καί ψάχνεται νά βρεῖτε τίς πιθανές ἐξαιρέσεις...

    Ὅσο γιά κάποιες λέξεις ὅπως ἐθνικισμό , Δύση, ἀπελευθερωτικούς ἀγῶνες καί τά λοιπά, μερικές παρατηρήσεις σας τίς ἔχω ἀναπτύξει καί αὐτές σέ παλιότερες ἀναρτήσεις. Εἰδικά γιά τήν Δύση,... ἔλα παππούλη μου να σοῦ δείξω πού τό ἔχει ἡ γιαγιά...

    Πλανητικῶν διαστάσεων, ούτε σημαίνει ὅτι ᾖρθε ἀπό τόν Ἄρη, οὔτε ὅτι αἰωρεῖται στό ὑπερπέραν...Εἶπε κανείς ὅτι ὁ ἑλληνικός πολιτισμός δέν ξεκίνησε ἀπο κάπου καί σέ κάποια χρονική στιγμή; Ἀλλοῦ θά τά διαβάσατε αὐτά...

    Ἀκόμα νά προσθέσω ὅτι αὐτό πού περιγράφεται ἀρκετά καλά σάν ἀμερικάνικο πολιτισμό ΄δεν εἶναι πολιτισμός, ἀμερικάνικος πολιτισμός δέν ὑφίσταται, οὔτε de facto οὔτε de jure...

    Τό 2010 ἕνας Ἀφγανός σκοτώθηκε και η ἀδελφή του τυφλώθηκε ἀπό ἔκρηξη ἐκρηκτικοῦ μηχανισμοῦ σέ σκουπίδια πού ἔψαχναν. Ἀπό ὅτι θυμᾶμαι οἱ ΠΥΡΗΝΕΣ ΤΗΣ ΦΩΤΙΑΣ διέψευσαν φῆμες πού τούς συνέδεαν μἐ την ὑπόθεση. Ἐπιτρέψτε μου νά θεωρῶ τήν ἐκδοχή πού ἀνέφερα, ἀφοῦ δέν ἔχει ἐξακριβωθεῖ τίποτα, ὡς πιθανή...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  3. http://www.skai.gr/player/TV/?mmid=233621

    Ἡ χθεσινή ἐκπομπή τοῦ ΣΚΑΙ ἦταν ἕνα ἀριστοτεχνικό παπατζιλίκι... Μπορεῖ ὁ Μιχαλολιάκος νά κέρδισε ἐντυπώσεις στήν καθυστερημένη πολιτικά μάζα - ἄς ἀκούγομαι ἐλιτιστής δέν πειράζει - ὁ ΣΚΑΙ καί τά συμφέροντα πού ἐκπροσωπεῖ τήν δουλειά τους τήν ἔκαναν. Τόν ἄφησαν νά κερδίσει τίς ἐντυπώσεις ὅπως αὐτοί ἤθελαν νά φανεῖ ...Ὅπως παλιότερα ὁ Στ. Θεοδωράκης, καί ἡ Καθημερινή μέ τά πύρινα ὑπέρ τῆς ἀστικῆς νομιμότητος ἄρθρα της... Αὐτοί εἶναι περισσότερο κερδισμένοι ἀπό τόν Μιχαλολιάκο, βλέπουν μακρύτερα ἀπό τόν Μιχαλολιάκο πού ἄν δέν εἶναι στό κόλπο, ὡς ἀφελής νομίζει ὅτι ξεβράκωσε χθές τό σύστημα... Ἀπό τήν ἄλλη τά ΜΜΕ συνειδητά δέν πρόκειται ἀπό τήν μεριά τους νά κάνουν κανένα ξεβράκωμα αὐτῆς τῆς πολιτικῆς ἀπάτης... Ἴσα ἴσα σέ λίγο καιρό, μέσα σέ μιά διαδικασία ὕπουλης ἐνσωμάτωσης, θά τούς προσφέρουν καί ἀλλαξιές, καθ'ὅτι οἱ ἀπό τήν Χ.Α. προσφερόμενες ὑπηρεσίες εἶναι ἀνυπολόγιστες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μά τί ὡραῖα πού τσακώνονται ὁ δημοσιογράφος καί ὁ Μιχαλολιάκος στόν προηγούμενο σύνδεσμο...Δέν χρειάζεται νά εἶναι στημένη μιά ἐκπομπή γιά νά κάνουν καί οἱ δύο τήν δουλειά τους...Ὅσο γιά αὐτούς πού τσιμπάνε μέ τήν " ἀντιμνημονιακή" ρητορεία τῆς ΧΑ, ὅπως καί σέ αὐτούς πού τήν ψήφισαν, δηλώνω ἐλιτιστής καί περαστικά τους !!!
    Γιά νά γίνει πιό ἐμφανές τό γιατί τροποποίησα ἐλαφρῶς τόν τίτλο τῆς ἀνάρτησης, παραθέτω καί δυό ἄλλους συνδέσμους μέ συνεντεύξεις στελεχῶν τῆς ΧΑ.
    Σέ αὐτή στό ΜΕΓΚΑ -ἤδη ἀναφέρθηκα μέσα στήν ἀνάρτηση -
    ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ -14/5/2012
    καί αὐτή πού ἔδωσε ὁ βουλευτής Παναγιώταρος στό BBC...

    Συνέντευξη Παναγιώταρου στό BBC

    Ἐμένα τώρα γιατί ἡ συνέντευξη τοῦ Παναγιώταρου στό BBC μοῦ θυμίζει τήν ἄλλη συνέντευξη, στό ΜΕΓΚΑ, ἡ ὁποία διαφέρει μόνο στήν γλῶσσα; Πού πῆρε ἕνα δημοσιογραφικό τζουτζέκι, ὁ Σταῦρος Θεοδωράκης ; Ἕνας ἀπό τούς μεγαλύτερους γλυψιματίες τῆς πολιτικῆς ὀρθότητος; Ποιός, ὁ Σταῦρος Θεοδωράκης, πού ἄν εἶχε ἐπίσημο κόμμα ἡ Νέα Τάξη στήν Ἑλλάδα, θά ἦταν ἐπιτιμος πρόεδρος. Κάπως ἔτσι δόθηκε τό σύνθημα γιά νά σπάσει ὁ πάγος καί ἡ "ἀντισυστημική" Χρυσή Αὐγή νά πάρει τήν θέση τοῦ ΛΑΟΣ πού ἦταν πλέον καμμένος...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τό ψέμμα ἔχει κοντά ποδάρια. Ἄντε νά ἀποκαλύπτονται ὅλοι οἱ δημοσιοκάφροι τύπου Θέμου Ἀναστασιάδη -ΠΡΩΤΟΥ ΘΕΜΑΤΟΣ, πού σπρώχνουν Χρυσή Αὐγή ἐργολαβικά , τάχα μου " κριτικάροντας" , ἤ στό ὄνομα τῆς " ἐνημέρωσης". Εὐτυχῶς γιά κάποιους συμπολίτες μας πού ὁ Θέμος δέν φημίζεται γιά τήν καλή του ...ἄρθρωση, γιατί θά κατάπιναν τό κουτόχορτο πού μᾶς σερβίρει ἀμάσητο.

    Πρώτο Θέμα: Αποκάλυψη για το στημένο ρεπορτάζ υπέρ της Χρυσής Αυγής

    Τὸ κείμενο πού ἀκολουθεῖ εἶναι ἀπόσπασμα ἀπὸ τὸ πολυσέλιδο ἀφιέρωμα τοῦ περιοδικοῦ Hot Doc στὸν ἀρχηγὸ τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς, Νίκο Μιχαλολιάκο, μὲ τίτλο «Νίκος Μιχαλολιάκος: ὁ Ἀγών του». Τὸ ὑπογράφει ὁ Κώστας Βαξεβάνης.

    «(…) Πρὶν ἀπὸ τὶς ἐκλογὲς τοῦ Μαΐου τοῦ 2012, ἡ ὀργάνωση πού μαχαίρωνε μετανάστες καὶ ἔβριζε τοὺς ὁμοφυλόφιλους εἶχε καταφέρει νὰ ἐμφανίζεται σὰν Ρομπὲν τῶν Δασῶν. Ἀκόμη καὶ σὰν πρόσκοπος. Ἡ ὀργάνωση τῆς βίας ἔγινε ξαφνικὰ μία ὀργάνωση ἐξυπηρετήσεων.

    Τὴν 1η Ἀπριλίου, πρὶν ἀπὸ τὶς ἐκλογές, ἡ ἐφημερίδα ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ἔχει στὴν πρώτη σελίδα κύριο θέμα μὲ τίτλο «Πέτα τὴ γιαγιά… στὴ Χρυσὴ Αὐγὴ» (εἴκ. πάνω). Μία ἐντυπωσιακὴ φωτογραφία ἀπεικονίζει ἕνα μέλος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς μὲ τὸ μαῦρο μπλουζάκι καὶ τὰ σήματα τῆς ὀργάνωσης νὰ περιμένει δύο ἡλικιωμένες κυρίες νὰ κάνουν ἀνάληψη ἀπὸ ἕνα ΑΤΜ τράπεζας.

    Στὸ ρεπορτὰζ τοῦ δημοσιογράφου Παναγιώτη Σαββίδη μαθαίνουμε πὼς οἱ γριοῦλες ἔχουν καλέσει τὴν ἄμεση δράση τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς προκειμένου νὰ πᾶνε ὡς τὴν τράπεζα καὶ νὰ κάνουν μὲ ἀσφάλεια μία συναλλαγή. Μία ἀπὸ τὶς κυρίες μιλᾶ στὸν δημοσιογράφο καὶ ἐξηγεῖ πὼς καλοῦν τὴ Χρυσὴ Αὐγὴ γιατί φοβοῦνται. Ἡ ὀργάνωση τοὺς ἐξασφαλίζει τὴν ἀσφάλεια πού δὲν ὑπάρχει.

    Ὅπως λέει χαρακτηριστικὰ ἡ ἔντρομη κυρία, δὲν κυκλοφοροῦν στὸν δρόμο μὲ κοσμήματα παρὰ μόνο μὲ τὴ βέρα, γιὰ τὴν ὁποία ἐπίσης φοβοῦνται μήπως τὴν πάρουν. Ἡ καλοκάγαθη καὶ ἐξομολογητικὴ κυρία πού προσέφυγε στὶς ὑπηρεσίες τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ὀνομάζεται Ἐρωφίλη Πλωμαρίτου.

    Ὅπως ἀποκαλύπτει στὸ βιβλίο του «Ἡ Μαύρη Βίβλος τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς» ὁ δημοσιογράφος Δημήτρης Ψαράς, ἡ αὐθορμήτως συνεντευξιαζόμενη κυρία δὲν εἶναι ἄλλη ἀπὸ τὴ μητέρα τοῦ στελέχους τοῦ Μιχαλολιάκου καὶ ὑποψήφιου βουλευτῆ Ἀλέξανδρου Πλωμαρίτη (εἴκ. δεξιά).

    Τὴ συγγένεια τῶν δύο διασταυρώσαμε κι ἐμεῖς. Ἐπικοινωνήσαμε μὲ τὸν Παναγιώτη Σαββίδη, τὸν δημοσιογράφο πού ἔκανε τὸ ρεπορτάζ, καὶ τοῦ ζητήσαμε νὰ μᾶς ἐξηγήσει πὼς συνέβη νὰ κάνει ἕνα ρεπορτὰζ πού δίνει τὴν ἐντύπωση τοῦ στημένου. Μᾶς ἀπάντησε πὼς δὲν θυμᾶται τί ἀκριβῶς ἔγινε τότε, ἀλλὰ δὲν ἤξερε πὼς ἡ κυρία ἦταν μητέρα στελέχους τοῦ Μιχαλολιάκου.

    Ἀξίζει νὰ σημειωθεῖ πὼς ὁ συγκεκριμένος δημοσιογράφος εἰδικεύεται σὲ ρεπορτὰζ Χρυσῆς Αὐγῆς, φροντίζοντας μάλιστα νὰ ἀποδίδει πλήρως τὶς δραστηριότητές της. Στὸ ἐπίμαχο ρεπορτὰζ τοῦ ὁ τίτλος εἶναι «Τὰ προσκοπάκια τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς». Ἕνα ἀπὸ τὰ ρεπορτὰζ πού βοήθησαν στὴν ἀπενοχοποίησή της καὶ στὴ δημιουργία μίας κοινωνικῆς εἰκόνας. Ἄγνωστο παραμένει ἂν ἡ διεύθυνση τῆς ἐφημερίδας γνωρίζει τοὺς ὅρους μὲ τοὺς ὁποίους ἔγινε. (…)»

    *** Σημείωση: στὶς 12 Σεπτεμβρίου 2012, καὶ πάλι τὸ protothema.gr ἀναδημοσίευσε εἴδηση μὲ τίτλο «Μέλη τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς ἔδειραν γιατρὸ πού ζήτησε φακελάκι!». Ἡ «εἴδηση» τελικὰ διαψεύστηκε μέχρι κι ἀπὸ τὸν... τοπικὸ χρυσαυγίτη βουλευτή...


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ὁ Τζήμερος ἀφήνει στενό μουστάκι

    Τὸ τέλος μίας φούσκας ἰδιαίτερα ἀντιαισθητικῆς. Ἀναφέρθηκα στήν ἀνάρτηση στίς δηλώσεις Τζήμερου γιά τό μωαμεθάνιο. Ὅταν μία φούσκα σκάει καὶ ξεχύνονται ἀπὸ μέσα ὅλα τὰ παράγωγα ὑδροθείου πού περιέχει, τότε ἡ μπόχα χτυπάει κόκκινο.Τὸ λαγουδάκι Τζήμερος πού ξαμολήθηκε πρὶν μερικοὺς μῆνες ξεφούσκωσε. Ἄντε στὰ τσακίδια…Γιά ὅσους νοιώθουν ἐξαπατημένοι, κάντε τήν καρδιά πέτρα…ὑπομονή ἔρχεται ὁ Λοβέρδος πού λέει τά ἴδια πιό ἀρωματισμένα…καί μέ περισσότερες κοινωνικές εὐαισθησίες...Ἄμ πώς!!!!

    Χρυσή Αὐγή καί Τζήμεροι εἶναι οἱ ἀποκρουστικές ὄψεις τοῦ φιλελευθερισμοῦ σέ κρίση ( τό εἴδαμε στά πολυπολιτισμικά στρατόπεδα ). Ἀπό τόν σύνδεσμο τοῦ pressproject πού σχολιάζει τίς τελευταῖες τοποθετήσεις Τζήμερου ἀντιγράφω ( ἀφιερωμένο στούς συνειδητά ἀπολίτικους... )

    "...Δύο πράγματα εἶναι κρίσιμο νὰ σκεφτοῦμε μὲ αὐτὴ τὴν ἀφορμή. Τὸ πρῶτο εἶναι μία προέκταση τῆς συζήτησης πού ἔγινε γιὰ τὴ Χρυσὴ Αὐγὴ μεταξὺ τῶν ἐκλογῶν τοῦ Μαΐου καὶ τοῦ Ἰουνίου. Ἀπευθύνομαι σὲ ὅλους τους καλοπροαίρετους πού πίστεψαν στὴν «πολιτικὴ χωρὶς πολιτικούς». Τώρα πιὰ ξέρουν, συνεπῶς ἡ στήριξή τους σὲ μία τέτοια πολιτικὴ συνιστᾶ συνειδητὴ ὑπεράσπιση τοῦ ρατσισμοῦ. Τὸ δεύτερο εἶναι πὼς πολὺ σύντομα θὰ ξεπεταχτοῦν κι ἄλλα φυντάνια, μὲ τὴν ἀνακατανομὴ τοῦ πολιτικοῦ σκηνικοῦ πού βρίσκεται σὲ ἐξέλιξη, πού θὰ ποῦν ὅτι μερικὰ λιωμένα κεφάλια μεταναστῶν δὲν πειράζουν, ἀρκεῖ νὰ μὴν ἐμποδίζονται οἱ ἐπενδύσεις ἀπὸ τὸν ΣΥΡΙΖΑ. Ὁ Τζήμερος καὶ οἱ ὅμοιοί του δηλώνουν δίχως ντροπὴ ὅτι δὲν ἐνοχλοῦνται ἀπὸ τοὺς φόνους. Ὑπάρχει λόγος: ἡ προβολὴ πού τοῦ παρέχουν τὰ ΜΜΕ δίνεται σὲ ἀντάλλαγμα γι’ αὐτὴ τὴν ὑπηρεσία..."

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Στό πλάϊ, στήν ἐπιλογή τῆς ἡμέρας ἀπό τό διαδίκτυο, ἔβαλα ἕνα πολύ ἐνδιαφέρον ἄρθρο τοῦ Ἄρη Χατζηστεφάνου, ἀπό τό περιοδικό unfollow 6 ( Ἰούνιος 2012 ).

    Τό βρῆκα ὁλόκληρο ἐδῶ στόν Paganeli ( Ἀπαγόρευση Χ.Α: Νῦν ἀπολύεις τόν δοῦλο σου;

    Βάζω μερικά ἀποσπάσματα...

    ...«Ἡ Ἑλλάδα», ἐξηγοῦσε σὲ μία ραδιοφωνική του ἐκπομπὴ ὁ Μάνος Χατζιδάκις εἶχε πάντα μέσα τῆς «τὴν ὀμορφιὰ καὶ τὴν ἀσχήμια, τὸν βασανιστὴ καὶ τὸ βασανιζόμενο, τὸν χίτη καὶ τὸν ἠθικὸ ἐαμίτη». Οἱ τελευταῖες ἐκλογὲς φαίνεται πώς πρόσθεσαν ἕνα ἀκόμη στοιχεῖο στὴν σκοτεινὴ πλευρὰ τῆς ἐξίσωσης: τὸν ἐκλεγμένο χρυσαυγίτη. Ἂν καὶ προφανῶς δευτερεύουσας σημασίας σὲ σχέση μὲ τὸ βροντερὸ Ὄχι τῶν Ἑλλήνων ψηφοφόρων ἀπέναντι στὴ μνημονιακὴ γενοκτονία μίας ὁλόκληρης χώρας, ἢ εἴσοδος μίας νεοναζιστικῆς συμμορίας στὸ κοινοβούλιο μᾶς καλεῖ νά…σκεφτοῦμε ἀπὸ τὴν ἀρχὴ τὰ δίπολα τῆς ἑλληνικῆς κοινωνίας. Ὄχι γιατί ἡ συγκεκριμένη ἐγκληματικὴ ὀργάνωση μπορεῖ νὰ παίξει σημαντικὸ ρόλο στὴ κοινοβουλευτικὴ ζωὴ τοῦ τόπου ἀλλὰ γιατί ἀντανακλᾶ ἕνα ὑπαρκτὸ καὶ βαθιὰ σάπιο κομμάτι τῆς κοινωνίας....

    ...Ποιὸς ναζιστὴς θὰ εἶχε σκεφτεῖ νὰ διαπομπεύει ὁροθετικὲς ἱερόδουλες σὲ ἕνα σύγχρονο κυνήγι μαγισσῶν στὸ κέντρο τῆς Ἀθήνας, μὲ τὴν εὐκολία πού τὸ ἔκανε ὁ Λοβέρδος; Ποιὸς δικτάτορας θὰ τολμοῦσε νὰ παραβιάσει τὸ Σύνταγμα καὶ τοὺς κανονισμοὺς τῆς Βουλῆς γιὰ νὰ περάσει τὸ δεύτερο μνημόνιο μὲ μόνη δικαιολογία ὅτι ἡ διαδικασία πρέπει νὰ ὁλοκληρωθεῖ… πρὶν ἀνοίξουν οἱ ἀγορὲς στὴν Ἀσία; Ποιὸς Γκέμπελς τῆς ἐνημέρωσης θὰ ἀναλάμβανε μὲ τέτοιο σθένος νὰ διαψεύδει καθηγητὲς πού ὑποστήριζαν ὅτι μαθητὲς τους λιποθυμοῦν ἀπὸ τὴν πεῖνα στὶς σχολικὲς αἴθουσες; Πόσο πιὸ κοντὰ στὸ Μεσαίωνα μπορεῖς νὰ φέρεις τὸν δικαιϊκὸ πολιτισμὸ μίας χώρας ὅσο τὸ ἔκανε ὁ Χρυσοχοϊδης μὲ τὶς προληπτικὲς προσαγωγὲς καὶ τὴν ἀνοχὴ στὶς δολοφονικὲς ἐπιθέσεις τῶν ΜΑΤ ἐναντίον δημοσιογράφων; Πόση φρίκη θὰ προκαλοῦσε στὴ δεκαετία τοῦ ‘70 ἢ τοῦ ‘80 τὸ ἀκροδεξιό, ρατσιστικὸ ξέσπασμα τοῦ Ἀντώνη Σαμαρᾶ στὴν τελευταία εὐάριθμη προεκλογική του συγκέντρωση στὸ Ζάππειο;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. ...Οἱ αὐτοαπροσδιοριζόμενοι εὐαγγελιστὲς τοῦ ὀρθοῦ λόγου, οἱ αὐτόκλητοι εὐρωπαϊστὲς καὶ οἱ μουτζαχεντὶν τοῦ νεοφιλελευθερισμοῦ οἰκοδόμησαν μέσα σὲ δύο χρόνια τὴν κουλτούρα τῆς φρίκης. Ἕναν πολιτισμὸ πού μπορεῖ νὰ ἀνεχτεῖ ἀκόμη καὶ τὶς πιὸ ἐξόφθαλμες δημοκρατικὲς ἐκτροπὲς στὴν προσπάθειά του νὰ συνθλίψει κάθε ἔννοια ἐργασιακῶν δικαιωμάτων...

    ...Σὲ αὐτὴ τὴ διαδικασία ἡ κουλτούρα τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς δὲν περιοριζόταν στὸ νὰ ἀναμασᾶ ἐθνικιστικὰ καὶ ρατσιστικὰ συνθήματα. Ἦταν ἕνα ἀκόμη ἀπὸ τὰ πολλὰ ἐργαλεῖα γιὰ τὴν ἐπιβολὴ τοῦ ἐργασιακοῦ μεσαίωνα....

    ...Τὰ κανάλια ἄνοιγαν ἐδῶ καὶ μία δεκαετία τὸ δρόμο στὸ Μιχαλολιάκο καὶ αὐτὸς τοὺς ἀνταπέδωσε τὴ χάρη καταδικάζοντας τα μὲ βαρὺς χαρακτηρισμοὺς μετὰ τὶς ἐκλογές. Τοὺς προσέφερε τὸν ἐξαγνισμὸ πού χρειάζονταν γιὰ νὰ συνεχίσουν τὸ προπαγανδιστικό τους ἔργο μὲ ὁρισμένα τουλάχιστον ψήγματα νομιμοποίησης....

    ...Τελικὰ τί σηματοδοτεῖ ἡ ἐπιτυχία τῆς Χρυσῆς Αὐγῆς στὸ κοινοβούλιο; Εἶναι ἁπλῶς ἕνα δημιούργημα τοῦ λεγόμενου «ἐξτρεμισμοῦ τοῦ κέντρου» καὶ μία παράπλευρη συνέπεια τῆς φιλομνημονιακῆς πολιτικῆς; Πρόκειται γιὰ ἕνα στραβοπάτημα τῆς κάλπης πού θὰ διορθωθεῖ στὶς ἑπόμενες ἐκλογὲς ἢ μήπως σηματοδοτεῖ τὴν ἀρχὴ τῆς περιόδου τῶν ρινόκερων ὅπως τὴν περιέγραφε ὁ Ἰονέσκο – μία κοινωνία στὴν ὁποία ὅλοι μετατρέπονται σὲ παχύδερμα τέρατα; Εἶναι ἴσως ὅλα αὐτὰ ἀλλὰ καὶ κάτι ἀκόμη. Ὁ Βάλτερ Μπένζαμιν εἶπε κάποτε ὅτι πίσω ἀπὸ κάθε φασισμὸ ὑπάρχει μία χαμένη ἐπανάσταση. Καὶ αὐτὴ ἡ χώρα ἔχασε πολλὲς μικρὲς καὶ μεγάλες ἐπαναστάσεις τὰ δύο τελευταία χρόνια. Οἱ δυνάμεις τὴ Ἀριστερᾶς πού εἶχαν προβλέψει τὴν κρίση ἦταν πρακτικὰ ἀποῦσες τὴ στιγμὴ πού ὁ κόσμος ζητοῦσε ἕνα ὅραμα γιὰ νὰ βγεῖ ἀπὸ τὴν κρίση. Ἀκόμη καὶ ὅταν παρήγαγε ἐναλλακτικὲς προτάσεις, ὅπως ἡ στάση πληρωμῶν, ἡ ἐθνικοποίηση τῶν τραπεζῶν ἢ ἀκόμη καὶ ἡ ἔξοδος ἀπὸ τὸ εὐρὼ τὸ ἔκανε ἄλλοτε ἀμήχανα καὶ ἄλλοτε ἄγαρμπα. Κυρίως ὅμως δὲν κατάφερε νὰ ἐπικοινωνήσει τὰ μηνύματά της στὶς πλατεῖες καὶ τὶς γειτονιές.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Ἄλλη μιά ἀπόδειξη τοῦ πόσο ἐκτός συστήματος εἶναι τά Χρυσᾶ Αὐγά εἶναι ἡ προχθεσινή ὁμαδική παρουσία τους στήν ἐκπομπή τοῦ Τράγκα, στό πρακτόρικο ΣΚΑΪ...Ἡ ἁλυσίδα μακραίνει ( Πρωταγωνιστές ΜΕΓΚΑ, ΠΡΩΤΟ ΘΕΜΑ ( κομιστής), ΣΚΑΪ ἀπό ὅλες τίς μπάντες )

    ἐλπίζω νά μήν παρεξηγηθοῦν διάφοροι "φανατικοί" ἀντιμνημονιακοί ( Ἀχινοί καί τά ρέστα πού λακίσανε μετά τήν ἀνέντιμη παρέμβαση στό προηγούμενο θέμα...), καί μέ κατηγορήσουν γιά διάσπαση τοῦ ἀντιμνημονιακοῦ μετώπου ἐπιτιθέμενοι παράλληλα στό ΚΚΕ, ἐπειδή ξεμπροστιάζω τόν Τράγκα καί τά τάχα μου ἀντισυστημικά Χρυσᾶ Αὐγά...Θαυμᾶστε...

    ΣΚΑΪ καί Τράγκας σπρώχνουν ὅσο δέν παίρνει τά Χρυσᾶ Αὐγά ( 7/4/2013)

    Καλά τούς τά γράφει ἐδῶ πέρα ὁ ΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΣΚΕΨΕΙΣ ( Ἑλλάς Ἑλλήνων Χριστιανων τοῦ Τράγκα καί τῶν Χρυσαυγιτῶν )

    ΑπάντησηΔιαγραφή