Τρίτη, 10 Μαρτίου 2009

Τί νά μᾶς πεῖς καί ἐσύ ρέ Καφετζόπουλε......










Καλά τί τάπα ἦταν αὐτή. Οἱ ὑπερασπιστές τῶν ἀνθρωπίνων δικαιωμάτων, οἱ προπαγανδιστές τῆς πολυπολιτισμικότητας καί τῆς διαφορετικότητας (λέγε μέ γκέττο ), καί οἱ λοιπές δημοκρατικές δυνάμεις τῆς ἀνοιχτῆς κοινωνίας τῶν πολιτῶν, πῶς τό ἀντέξανε; Γιά τήν Κωνσταντίνα Κούνεβα λέω. Μετά τό φτύσιμο πού ἔριξε σέ ΠΑΣΟΚ καί ΣΥΡΙΖΑ καί σέ ὅλους πού τούς τρέχαν τά σάλια νά τήν ἐντάξουν στό εὐρωψηφοδέλτιό τους ( κάτι ἄκουσα γιά τόν «ἀριστερό» Νίκο Μπίστη ἀπό τό ΠΑΣΟΚ, πώς πρότεινε κάτι τέτοιο σέ ἐπίπεδο συμβολισμοῦ, ἄς τοῦ θυμίσει κάποιος πώς τό ΠΑΣΟΚ ξεκίνησε τόν θεσμό ἐνοικίασης ἐργαζομένων ), ἦρθε δεύτερη τάπα μεγαλοπρεπέστερη ἀπό τήν πρώτη. Μέ χειρόγραφη δήλωσή της στό « ΕΘΝΟΣ τῆς Κυριακῆς» ἡ Κούνεβα δηλώνει

« Τά ἔθνη ἀπό ὅλο τόν Κόσμο νά ξαναγυρίσουν πρός τήν παράδοση γιά νά ξαναβροῦν τήν εὐτυχία»
http://1.bp.blogspot.com/_X4lfqpxxOCQ/SbZTHFlotAI/AAAAAAAAB14/hAHkemEAU_I/s1600-h/kouneva.jpg
Τά κοράκια προφανῶς ἔχασαν λίγο τή γῆ κάτω ἀπό τά πόδια τους, γιά λίγο ὅμως. Μά τί λέει αὐτή ἡ μετανάστρια, μιλάει γιά ἔθνος, γιά ἐπιστροφή στήν παράδοση, πισωγύρισμα δηλαδή. Χρησιμοποιεῖ λέξεις καί ὅρους πού σέ λίγο καιρό ἴσως καί νά ἀποτελοῦν ἔνδειξη σύστασης τρομοκρατικῆς ὀργάνωσης, εἰδικά ὅταν θά συνδυάζονται μέ τόν συνδικαλιστικό χῶρο. Δέν θέλει νά συστρατευθεῖ μέ τίς δικές μας ὀργανώσεις, τίς Μ.Κ.Ο., πού σίγουρα ξέρουν πολύ καλύτερα ποιός ὅπλισε μέ βιτριόλι τό δολοφονικό χέρι, τό ξέρουν ἀλλά δέν μᾶς τό λένε γιατί δέν δαγκώνεις τό χέρι πού σέ ταΐζει. Δέν πειράζει, μέ τόν τρόπο της τό λέει ἡ Κούνεβα στίς τελευταίες της δηλώσεις. Καί γιά αὐτό δέν πρόκειται νά ξανακούσουμε τίποτα γιά αὐτήν.


http://1.bp.blogspot.com/_F7kfFSZ9tow/SaAfh91DtgI/AAAAAAAADts/MJ9U8lWQb4U/s1600-h/ContentSegment_10235286%24W800_H_R0_P0_S1_V1%24Jpg.jpg
Οὔτε τήν «γενναιόδωρη» πρόταση-παγίδα τῆς ὑποψηφιότητας δέχτηκε, ἡ ὁποία ἐδῶ ποῦ τά λέμε ἦταν ἄνευ οὐσίας ἀφοῦ ἡ παρουσία της στό εὐρωψηφοδέλτιο θά ἦταν συμβολική μήν τυχόν καί φάει καμιά ἐκλόγιμη θέση ἀπό τούς ἐπαγγελματίες ὑποψήφιους. Μία ἀποδοχή τῆς πρότασης, πέραν τοῦ συμβολισμοῦ καί τοῦ ἐπικοινωνιακοῦ κέρδους γιά τόν ὅποιο κομματικό φορέα, θά συνεισέφερε ἕνα ἐπί πλέον κέρδος γιά τό σύστημα, πολύ πιό οὐσιαστικό. Τήν ἀπόσυρση τῆς Κούνεβα ἀπό τά ἀγωνιστικά μετερίζια. Προβολή ἑνός προτύπου ἀγωνίστριας θαμποῦ, πού δείχνει συμβιβασμό καί ὑποταγή. Ἑνός προτύπου πού ἀντί νά ἐμπνέει πιά γιά ἀγῶνες καί διεκδικήσεις, θά ἀποκοιμίζει καί θά ἀδρανοποιεῖ κάθε ὀργανωμένη καί συλλογική δράση. Μειωμένη ἐμπιστοσύνη σέ κάθε μελλοντικό πρωτοπόρο ἀγωνιστή, καί ἀντικατάστασή του σάν πρότυπο ἀπό ἕναν τυχάρπαστο τηλεαστέρα τοῦ θεάματος.
Αὐτό τό καραγκιοζιλίκι, τό ἀρνήθηκε.
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&ct=1&artId=4502565
«παρακαλεῖστε μήν πυροβολεῖτε τήν Κωνσταντίνα… ἔστω καί μέ προτάσεις»
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=2&artid=4503346&ct=1
Φαντασθεῖτε τί στενό μαρκάρισμα ἔχουν κάνει στήν γυναίκα γιά νά βγάζει τέτοιες δηλώσεις προς τά ἔξω.
Δυστυχῶς γιά αὐτούς ἡ Κούνεβα ἀποδείχτηκε διαφορετική περίπτωση ἀπό τήν κοπέλα ἀπό τήν Ἀφρική, αὐτή πού συνόδευσε τόν Τσίπρα στό Προεδρικό Μέγαρο. Ὄχι μόνο δέν πάτησε τήν μπανανόφλουδα πού τῆς προσφέρανε μέ στόχο νά προβληθοῦν ὡς εὐαισθητοποιημένοι καί συνειδητοποιημένοι πολιτικοί σχηματισμοί, ἀλλά τόσο μέ τήν ἀπάντησή της ὅπως καί μέ τήν παρουσία της στόν συνδικαλιστικό χῶρο ὅλα αὐτά τά χρόνια πρόβαλλε τά προβλήματα στό ἐργασιακό της περιβάλλον, τίς ἐνοικιάσεις ἐργαζομένων, τούς ὅρους δουλείας πού ἐπικρατοῦν, ἔδωσε βάρος στόν ταξικό χαρακτήρα τῆς περίπτωσής της, ἀρνούμενη οὐσιαστικά νά τήν ἐντάξει σέ ἕνα πλαίσιο ἀντιπαράθεσης «ρατσιστῶν» καί «ἀντιρατσιστῶν» μέ ἀντίτιμο μία προσωπική προβολή καί βόλεμα. Ἡ Κούνεβα καί ἡ κάθε Κούνεβα μία καί μόνο χρησιμότητα ἔχει γιά τούς ὑποκριτές πού ἀναπνέουν σέ ὅλο τό πολιτικό φάσμα. Νά γίνει κομμάτι στήν εἰκόνα ἑνός πάζλ – γιατί ἕνα πάζλ πού ἀπεικονίζει στημένες ἀντιπαραθέσεις ἀνάμεσα σέ γραφικές δεξιές καί ( ὁ Θεός νά τίς κάνει ) ἀριστερές φιγοῦρες εἶναι ἡ πολιτική καθημερινότητα πού μᾶς σερβίρουνε- γιά νά περάσει στό κοινό αὐτή ἡ παράσταση, γιά νά ξεγελαστεῖ τό κοινό, χρειάζεται καί μία ὅσο γίνεται πιό ἀληθινή ἱστορία, μία ἱστορία σάν τῆς Κούνεβα πού ἀπό τήν μία θά ζωντανέψει αὐτό τό στημένο καί ἄνευρο σκηνικό, τούς ἀνύπαρκτους καί ἀνεπαρκεῖς πρωταγωνιστές καί ἀπό τήν ἄλλη τά οὐσιώδη στοιχεῖα τῆς ὑπόθεσης θά παραμείνουν στήν ἀφάνεια, ἡ ἱστορία της θά νεκρωθεῖ. Καί μέ τήν προχθεσινή της δήλωση στόν τύπο, ἡ Κούνεβα οὐσιαστικά συνεχίζει νά παίρνει μία θέση πολιτική, τήν ὁποία ἄν ἐξέφραζε πρίν τήν ἐπίθεση πού δέχτηκε, μέ περισσή εὐκολία θά εἶχε χαρακτηριστεῖ ἐθνικίστρια καί ἀκροδεξιά. Δυό λόγια εἶπε ἡ γυναίκα, ἡ ἀλήθεια δέν θέλει νά ἀραδιάζεις σελίδες ἐπί σελίδων καί θεωρίες σάν ὅλους αὐτούς τούς ὑπερασπιστές τῆς ἐλευθερίας, πανεπιστημιακοί και μη, πού μιλᾶνε, γράφουν καί καμαρώνουν, λές καί μέ τά λόγια τους ἄνοιξαν κάνα πηγάδι 50 μέτρα βάθος, δυό λόγια βοηθᾶνε περισσότερο ὅταν εἶναι βγαλμένα ἀπό τήν καρδιά καί ζεσταίνονται ἀπό τήν θεική της σπίθα. Πολλές ἑρμηνεῖες μπορεῖ νά δώσει κανείς στή δήλωσή τῆς Κούνεβα, καί κριτική μπορεῖ νά γίνει. Κάποιοι ὅμως στό ἄκουσμα τῶν λέξεων «ἔθνη» καί «παράδοση» ξινίζουν τά μοῦτρα τους. Ὅλοι αὐτοί οἱ ἀνοιχτόμυαλοι ἀνησυχοῦντες τώρα θά τήν ξεχάσουν. Γιά τήν συνδικαλιστική της δράση τῆς ρίξανε βιτριόλι, τίς χειρόγραφες δηλώσεις της, ἀφοῦ δέν μπορεῖ νά μιλήσει, θάφτε τίς στήν σιωπή.
Διπλό τό χτύπημα στήν Κούνεβα. Τό πρῶτο δόθηκε ἀπό ὅλο τό καλοζωισμένο συνάφι πού ἀγριεύει μέ τίς ἀναχρονιστικές –λένε- μεθόδους τῶν συνδικαλιστικῶν καί συλλογικῶν διεκδικήσεων πού δέν ἀφήνουν τήν κοινωνία νά κινηθεῖ στή νέα ἐποχή, τό δέ δεύτερο ἀπό τούς ἐχθρούς κάθε ἔννοιας σχετικῆς μέ παράδοση, ἔθνος, θρησκεία, μέ πανάρχαιες μορφές συλλογικότητας πού χάνονται πίσω στό χρόνο εἶναι βαθειές καί γιά αὐτό ἀντέχουν. Κάποιοι τήν χτύπησαν γιά τήν συνδικαλιστική της δράση καί κάποιοι ἄλλοι θά φροντίσουν νά φάει τό μαῦρο σκοτάδι τίς χειρόγραφες δηλώσεις της, ἰδίως τίς τελευταῖες. Κάποιοι τήν «ὑπερασπίζονται» μόνο γιά τήν δολοφονική ἐπίθεση πού δέχτηκε, κάποιοι ἄλλοι τήν «θυμήθηκαν» καί θα τήν προβάλλουν μόνο γιά τά σημειώματά της. Τό πρόβλημα καί γιά τούς μέν καί γιά τούς δέ εἶναι ὅτι ἡ Κούνεβα εἶναι καί τά 2 μαζί, καί ἀγωνίστρια-συνδικαλίστρια ἀλλά ἔχει καί μία παράδοση τήν ὁποία ὄχι μόνο δέν ἀρνεῖται ἀλλά τήν ἐπικαλεῖται, καί ὄχι μόνο αὐτό ἀλλά ζητάει ἀπό ὅλους νά κάνουν τό ἴδιο. Ἐκρηκτικό μῖγμα κοινωνικῆς , ταξικῆς και εθνικῆς συνείδησης μαζί, πού ἄν πολλοί τό συνειδητοποιήσουν καί ἀκολούθως τό κάνουν πράξη, ἐ τότε πραγματικά κάποιοι ἄλλοι θά ἀρχίσουν νά ἔχουν πολύ άσχημο ὕπνο. Ἡ πραγματική κρίση γιά αὐτούς τούς ἄλλους τότε θά ἀρχίσει, τότε θά ψάχνουν ἀλλοιώτικα προγράμματα στήριξης τῆς οἰκονομίας, δηλαδή τῆς τσέπης τους.
Συμπέρασμα; Δέν μᾶς κάνει ἡ Κούνεβα. Οὔτε γιά ὑποψήφια βουλευτής οὔτε γιά τίποτα. Θά βροῦμε ἄλλους γιά τήν δουλειά μας. Ἤτανε δύσκολη περίπτωση. Νά κάνουμε κάτι ἁπλό, μιά συναλλαγή μεταξύ ἀεριτζήδων, θά κολακεύσουμε τό ψωνισμένο ἐγώ καί τήν κενότητα κάποιων πού κατά βάθος γνωρίζουν πώς ἡ λάμψη τους εῖναι ψεύτικη, ἄρα ἡ συνεννόηση μεταξύ μας θα είναι εὐκολη. Ἄς εἶναι καλά οἱ διάφοροι Καφετζόπουλοι, ἀθλητές μέ χορηγούς ἀπό πίσω, δημοσιογραφίσκοι, τραγουδιστές τῆς κακιᾶς ὥρας καί ἠθοποιοί τῆς συμφορᾶς, εἴδωλα κατασκευασμένα, προσωπικότητες ντοπαρισμένες, ἄνθρωποι βολικοί, καθώς πρέπει καί πρό πάντων «πολιτικῶς ὀρθοί», ὅλοι αὐτοί μαζί μέ κάποιους φωνακλάδες φιλελεύθερους, ἀπολογητές τοῦ συστήματος τῆς ἐλευθερίας τῆς ἀγορᾶς –ἐλευθερίας νά τρῶμε εἰς βάρος τῶν ἄλλων, ἄν μάλιστα αὐτοί οἱ ἄλλοι ἔχουν τήν ἀτυχία νά τούς ρίξει κάποιος βιτριόλι θά φταίει μᾶλλον ἡ ΕΣΣΔ ἤ ὁ νόμος τῆς βαρύτητας - , νά εἶναι λοιπόν καλά ἀφοῦ μᾶς βοηθᾶνε ὅλοι αὐτοί οἱ ἄχρηστοι τῶν ἀχρήστων στόν ἀποπροσανατολισμό τοῦ κόσμου καί σέ ἕνα γρήγορο σοβάτισμα τοῦ ζαρωμένου καί τρύπιου ἀπό παντοῦ πολιτικοῦ μας λόγου.

Τα ξαναγράφω ακριβώς όπως τα έγραψε η Κωνσταντίνα Κούνεβα, για να τα εμπεδώσουμε

« Σ α ς α γ α π ω π ο λ υ κ α ι σ α ς ε υ χ αρ ι σ τ ο π ο λ υ γ ι α
ο λ α! Μ η σ τ α μ α τα τ ε!»

« Δ η λ ω ν ω ό τ ι δ ε ν π ρ ο κ ε ι τ α ι ν α ε ι μ α ι υ π ο ψ η φ ι α κ α ν ε ν ο ς κ ο μ α τ ο ς γ ι α τ ι ς Ε υ ρ ω ε κ λ ο γ ε ς!»

« τ α ε θ ν η α π ο ο λ ο τ ο κ ο σ μ ο ν α ξ α ν α γ ε ι ρ ι σ ο υν
π ρ ο ς τ η ν π α ρ ά δ οσ ι τ ο υ ς γ ι α ν α ξ α ν α β ρ ο ύ ν
τ η ν ε υ τ η χ ί α! »

9 σχόλια:

  1. Συμφωνώ, συγχαίρω κι επαυξάνω. Τη θρησκεία, γιατί την ανακάτεψες?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πού εἶσαι ρέ παιδί μου, θά γράψει λέω κάτι δέν μπορεῖ. Καί πιπεράτα σχόλια δεκτά ἀφοῦ θά προέρχονται ἀπό ἕναν ἐξπέρ τοῦ εἴδους χεχεχε…
    Θά προσπαθήσω νά ἀπαντήσω.
    Προφανῶς ἐπειδή εἶναι συστατικό της παράδοσης, δεσμός συνεκτικός μεταξύ τῶν μελῶν μιᾶς κοινότητας, ὅπως καί τό ἔθνος, ἡ γλώσσα, ἡ ἱστορία.
    Αὐτά εἶναι ἀντικειμενικά δεδομένα , ἁπτά καί χειροπιαστά, σφυρηλατημένα σέ βάθος χρόνου, καί ὄχι ἁπλά ζητήματα συνείδησης, ποῦ ἀφοροῦν ξεχωριστά καί ἀπομονωμένα μεταξύ τους ἄτομα. Δές αὐτό ποῦ γράφω στό πάνω δεξιά μέρος τῆς σελίδας.
    Νά τό πῶ καί ἀλλιῶς, ἑρμηνεύοντας κατά κάποιο τρόπο τήν δήλωση τῆς Κούνεβα. Ἡ ἐπίκληση πάσης φύσεως πολιτιστικῶν ἰδιομορφιῶν ὅταν δέν καταλήγει σέ ἀπομόνωση κατά πάσα πιθανότητα καταστροφική, κάλλιστα μπορεῖ νά δημιουργεῖ ὅρους γιά ἕνα καλύτερο ξεκίνημα στούς ἀγῶνες πού ἔρχονται. Αὐτό τό γνωρίζουν πολύ καλά καί οἱ κατασκευαστές μειονοτήτων, οἱ ὁποῖοι ἐλλείψει τῶν ἀντικειμενικῶν χειροπιαστών δεδομένων, σέ συλλογικό ἐπίπεδο πού ἔλεγα προηγουμένως, προβάλλουν μετά μανίας τήν ἄποψη τοῦ αὐτοπροσδιορισμού ὅσον ἀφορᾶ κυρίως τά έθνικά πολιτιστικά στοιχεῖα ( ἡ θρησκεία ειναι πιό πολυσύνθετο ζήτημα καθότι ἡ θρησκευτική ταυτότητα προηγείται χρονικά κατά πολύ τῆς ἐθνικῆς)

    Πέραν ὅλων τῶν παραπάνω καί λίγο γενικώτερα, ἡ κάθε θρησκεία εἶναι σοβαρή ὑπόθεση γιά νά μήν τῆς δώσουμε προσοχή καί νά τήν βλέπουμε ὑποτιμητικά, καί ὅταν ἀντιμετωπίζει τήν πραγματικότητα διαλεκτικά ὅπως οἱ θρησκεῖες τῆς Ἀνατολῆς ( ἀπό Ἀρχαία Ἑλλάδα, Βυζάντιο, μέχρι τήν Κίνα ) ἔχει πάρα πολλά νά προσφέρει.

    ΥΓ. Πῶς γίνεται ρέ γαμῶτο νά μεγαλώσω τό πλάτος τοῦ κειμένου, νά μειώσω δηλαδή τό περιθώριο. Στίς ρυθμίσεις , ἐκεῖ πού ἔχει γραμματοσειρές, χρώματα, δέν μοῦ δείχνει κάποια ἄλλη ἐπιλογή. Ἐκτός ἄν στραβώθηκα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Oι φαπες πανε και ερχονται.Αλαβανοι,Τσιπραιοι,εκσυγχρινισταδες(τρομαρα τους) της ΝΔ(Μαριετα,Ντορα)και περιχωρων(Μανοι,Ανδριανοπουλαιοι) και του ΠΑΣΟΚ(Σημιτοφυλακες) και μαζι οι επαγγελματιες "αντιρατσιστες","αντιεθνικιστες" και λοιποι των ΜΜΕ(Δημου,Μανδραβελης,Ιος της Ελευθεροτυπιας και αλλοι πολλοι,σαν την Λερναια Υδρα ειναι)ακουσαν απο την Κουνεβα τις απαγορευμενες λεξεις "εθνος" και "παραδοση" και αρχισαν τα ομαδικα εγκεφαλικα.
    Αυτος ο Κουλογλου ειμαι περιεργος,θα βαλει στο ΤVXS την δηλωση της;Ο Ιος της Ελευθεροτυπιας;Η Αυγη;(εδω ανοιγω μια παρενθεση,ειπα Αυγη και την επαθα....Παω να χτυπησω εναν εμετο και ερχομαι)


    Λοιποοοον.Και σαν μην εφθανε η χυλοπιτα ολκης που εφαγαν απο την Κουνεβα,ερχεται και ο διαπρεπης καθηγητης,συνεπης μαρξιστης και μελος του ΝΑΡ(Νεο Αριστερο Ρευμα) Ευτυχης Μπιτσακης και γραφει ενα αρθρο υποβαλλοντας σε ιδεολογικο στριπτηζ τους "αριστερους αντιεθνικιστες" με αφορμη το θεμα των Σκοπιων και τους κατακεραυνωνει στο τελος του αρθρου του γραφοντας:
    " Οι ΗΠΑ με τις επεμβάσεις τους όξυναν τις υπαρκτές αντιθέσεις και με τον πόλεμο αποσταθεροποίησαν τα Βαλκάνια. Οι Σλαβομακεδόνες έγιναν Μακεδόνες. Οι Αλβανοί εργάζονται σιωπηρά και συστηματικά για τη Μεγάλη Αλβανία. Και οι αντιεθνικιστές μας υποστηρίζουν αυτούς τους όψιμους και ως έναν βαθμό αμερικανοκίνητους εθνικισμούς αντιφάσκοντας με την ίδια την ιδεολογία τους."
    Αρθρο Ευτυχη Μπιτσακη

    A!Kαι για να ξερουμε ποιους γελοιοποιει ο Μπιτσακης και για να μην τα ριχνουμε μονο στις σκωληκοειδεις αποφυσεις του εν ελλαδι νεοφιλελευθερισμου παραθετω και το λινκ με τις θεσεις της Οικολογικης Παρεμβασης=Συνιστωσα του ΣΥΡΙΖΑ.Μιλαμε για προχωρημενη εγκεφαλικη συφιλη....
    "Για φιλία και συνεργασία με την Δημοκρατία της Μακεδονίας"!!!!!!
    E ρε Αλεκα που σας χρειαζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο της...
    Τα είχε πεί και ο Άσιμος στο παρελθόν

    http://www.youtube.com/watch?v=uEk9OpOYp3A&feature=related

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Ἅρα, αὐτοκτονία ἥ βιτριόλι; Ἄλλη ἐναλλακτική;

    Μέχρι αὔριο θέλω ἀπάντηση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ούτε μεσσίας ούτε γυψοθέτης.
    Ισορροπία ανάμεσα στην ελπίδα την ανησυχία το ενδιαφέρον.
    Οπως στις υπερρεαλιστικές ιστορίες που όλα άρχιζαν με την ερώτηση:
    "Τι ελπίδες στηρίζετε στον έρωτα;"
    και ο Ρεμπώ απαντούσε: "Αν αγαπώ, όλες μου τις ελπίδες. Αν δεν αγαπώ, καμία".

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. ααα ἐσύ μέ μπερδεύεις, κάτσε νά προσπαθήσω νά σέ μπερδέψω μέχρι νά ξεμπερδευτῶ

    δηλαδή ὅταν ἀγαπᾶς εἶσαι χαμένος καί γιά αυτό πρέπει νά ἐναποθέσεις κάπου ὁλες τίς ἐλπίδες σου;


    τί εἶναι κυριολεκτικά ὁ γυψοθέτης;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αγαπητέ Zara,
    Διαβλέπω μια ενόχληση εκ μέρους σου -μπορεί να κάνω και λάθος- αλλά φυσικά σε καμμιά περίπτωση με την παράθεση του τραγουδιού του Άσιμου δεν είχα πρόθεση να θέσω ψευδοδιλλήματα του τύπου αυτοκτονία ή βιτριόλι. Άλλωστε η αυτοκτονία του Άσιμου δεν είχε να κάνει τίποτα με το περιεχόμενο αυτού του τραγουδιού του.
    Στο ερώτημα αυτοκτονία ή βιτριόλι η απάντησή μου ήταν πως δεν διεκδικώ τίτλο μεσσία για να έχω λύσεις για τη διάσωση της ανθρωπότητας ούτε προτάσεις δόγματα (γυψοθέτης) που θα μας έβγαζαν από τα αδιέξοδα. Ούτε που πέρασε από το μυαλό μου η ιδέα πως όταν αγαπάς είσαι χαμένος. Αντιθέτως. Το θέμα του έρωτα και της ελπίδας τέθηκε περισσότερο με το νόημα του αν πιστεύεις σε κάτι και συμμετέχεις ενεργά υπάρχει ελπίδα, εάν αυτό που κανείς λέει είναι κενός λόγος θα πείσει μερικούς καιροσκόπους και τους βλάκες.
    Γυψοθέτης είναι αυτός που τοποθετεί γύψο σε μέλη του ανθρωπίνου σώματος με σκοπό να τα ακινητοποιήσει (για θεραπευτικούς σκοπούς). Στη συγκεκριμένη περίπτωση χρησιμοιήθηκε με την έννοια του δογματικού ή αν προτιμάς αυτού που νομίζει πως ακινητοποιώντας θα θεραπεύσει θα βρει λύσεις.
    Χαιρετισμούς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. φυσικά καί κάνεις λάθος, ἄκου νά ἐνοχλήθηκα

    ἐγώ, τσιγκλάω προβοκατόρικα, λειτουργῶ ὅπως ὁ μεγάλος εἴρων ( Σωκράτης ), ὥστε νά ἐκμαιεύσω τήν ἑρμηνεία τῶν χρησμῶν πού ἤδη ἔχεις δώσει

    θά συνεχίσω λίγο τήν προβοκάτσια ἐκφέροντας τήν νιτσεική θέση κάπως ἐτσι, δηλαδή ὅτι ἡ ἐλπίδα εἶναι τό μεγαλύτερο κακό γιά αὐτό καί ᾖταν στοιβαγμένη μέσα στό κουτί τῆς Πανδώρας, κακό ἐπειδή μέ τήν ἐλπίδα ἀδυνατεῖς, ἀποφεύγεις νά ἀντιληφθεῖς καί νά ζήσεις τό παρόν, τήν πραγματικότητα, μιά μορφή δειλίας δηλαδή.

    ἄσχετο τώρα, ἀλλά νομίζω πῶς ἡ αὐτοκτονία τοῦ Ἄσιμου το πιθανότερο εἶναι νά εἶχε νά κάνει καί μέ τό τραγούδι του ( δέν νομίζω νά ᾖταν διχασμένη προσωπικότητα ), τουλάχιστον ὁπως τό ἀντιλαμβανόταν ὅ ἴδιος. Φυσικά πῶς τὀ εἰσπράττει ὁ καθένας μας εἶναι κάτι τό τελείως διαφορετικό, καί ἀσυναίσθητα μπορεῖ νά προβάλλουμε τήν δικιά μας ἀντίληψη ὡς ἄποψη τοῦ Ἀσιμου, μία άπό τίς άντιλήψεις πού μᾶς δημιουργοῦν οἱ παραστάσεις, τά ἐρεθίσματα πού δεχόμαστε, καί νά τίς συγχέουμε μέ τίς ἀπόψεις τοῦ δημιουργοῦ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή